Újra divatba jön a kistáska

A divatdiktátorok már 2017 tavaszán Dior retro Saddle-táskákkal jöttek elő. Akkoriban még jó áron lehetett megvenni a Ricardo és Tutti divatcégeknél. Egy évvel később Maria Grazia Chiuri, a Dior tervezője a legendás Dior Saddle-táskát ajánlotta, melyet minden olyan nő, aki a divat iránt nem közömbös, ismer a "Sex és New York"amerikai filmsorozatból, mivel ilyet hordott a film főszereplője, Carrie Bradshow (akit Sarah Jessica Parker alakított). Ezt a kultikus táskát, a ráakasztott Dior-jellel (D) először 1999-ben tervezte meg az egykori tervező, John Galliano.


Ez egy Baguette!”

Az avantgard-fashion már feltette a kérdést, hogy mi lesz a következő legdivatosabb táska. Valójában az egykori Fendi-Baguette lett a következő. 2019 februárjában piacra dobták az új Baguette-táskát. A Baguette táska is ismert a "Sex és New York" amerikai filmsorozatból,
Carrie híres mondatával: „Ez egy baguette!”.



A status-szimbólumok kedvelése

De miért jöttek újra ennyire divatba a régi kistáskák? Hosszú ideig nem hordták ezeket. A nők olyat akartak csak hordani, amit senki másnál nem láthattak. Nem hordták a 2000-es évek elején sem a kistáskákat, legföljebb a mobiltelefon tartójaként. És mi a helyzet ma? A divatházakban újra megjelentek a régi kistáskák. A 90-es évek és a 2000-es évek első évtizedének táskái újra divatosak. A mostani fogyasztók egyszerűen újra kedvelik a régi status-szimbólumokat.