Újra divatba jön a kistáska

A kétezres évek elején úgy látszott, hogy kimegy a divatból a (nyeregtáska jellegű) Saddle-táska, de most újra kedvelik.
Divatos kistáskák

A divatdiktátorok már 2017 tavaszán Dior retro Saddle-táskákkal jöttek elő. Akkoriban még jó áron lehetett megvenni a Ricardo és Tutti divatcégeknél. Egy évvel később Maria Grazia Chiuri, a Dior tervezője a legendás Dior Saddle-táskát ajánlotta, melyet minden olyan nő, aki a divat iránt nem közömbös, ismer a "Sex és New York"amerikai filmsorozatból, mivel ilyet hordott a film főszereplője, Carrie Bradshow (akit Sarah Jessica Parker alakított). Ezt a kultikus táskát, a ráakasztott Dior-jellel (D) először 1999-ben tervezte meg az egykori tervező, John Galliano.


Ez egy Baguette!”

Az avantgard-fashion már feltette a kérdést, hogy mi lesz a következő legdivatosabb táska. Valójában az egykori Fendi-Baguette lett a következő. 2019 februárjában piacra dobták az új Baguette-táskát. A Baguette táska is ismert a "Sex és New York" amerikai filmsorozatból, Carrie híres mondatával: „Ez egy baguette!”.



Kedveltek, mint státuszszimbólum

De miért jöttek újra ennyire divatba a régi kistáskák? Hosszú ideig nem hordták ezeket. A nők olyat akartak csak hordani, amit senki másnál nem láthattak. Nem hordták a 2000-es évek elején sem a kistáskákat, legföljebb a mobiltelefon tartójaként. És mi a helyzet ma? A divatházakban újra megjelentek a régi kistáskák. A 90-es évek és a 2000-es évek első évtizedének táskái újra divatosak. A mostani fogyasztók egyszerűen újra kedvelik a régi státuszszimbólumokat.

Még több érdekes hír a Proaktivdirekt magazinban és a Női divat portálon.

Kapcsolódó cikkek

Szempilla építés, hosszantartó, ívelt szempillák - a Russian Volume szempilla hosszabbítás - 3D szempilla, 4D szempilla, 5D szempilla, 6D szempilla

Russian Volume szempilla hosszabbítás

Ha hosszú pillákra vágysz: Russian Volume szempillahosszabbítás

Vezesse könnyebben vállalkozását a Marketplace platformmal

Vezesse könnyebben vállalkozását a Marketplace platformmal

A nagykereskedelemmel foglalkozó vállalkozók tudják, hogy nem könnyű új ügyfeleket szerezni.

A Lidl saját márkás whiskyje lett a világ legjobbja

Hihetetlen, de egy szupermarketes whisky lett a világ legjobbja

A whisky egy finom ital. Hihetetlen, de egy szupermarket itala lett a nyerő.